آزادی ۳۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان همدان 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: پارسال با جمع‌آوری حدود ۲۲ میلیارد تومان، زمینه آزادی ۳۱۱ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۷۸ میلیارد تومان را فراهم کرد.

یداله روحانی‌منش شامگاه چهارشنبه در مراسم روز ملی صنعت و معدن گفت: این زندانیان جرائم غیرعمد شامل ۱۶ زن و ۲۹۵ هستند که ۲۴۰ نفر از این افراد برای مسایل مالی، ۵۶ نفر برای پرداخت مهریه، ۹ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از سوانح و ۶ نفر نیز برای پرداخت نفقه زندانی شده بودند.

اوگفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز با جمع‌آوری هشت میلیارد تومان، ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان همدان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ستاد دیه استان همدان در روز‌های عید قربان تا عید سعید غدیر، زمینه سازی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان است.

روحانی‌منش گفت: هم‌اینک ۲۵۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان همدان گرفتار هستند که تلاش داریم با حمایت خیران نیک‌اندیش زمینه آزادی این افراد را فراهم کنیم.

او گفت: ستاد دیه یک نهاد مردمی است و با کمک مردم و نهاد‌های حمایتی تلاش دارد زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در روز‌های مبارک بین عید قربان تا عید غدیر با جمع‌آوری کمک‌های مردمی یک خروجی خوبی برای آزادی زندانیان داشته باشیم.

روحانی‌منش گفت: در شب میلاد با سعادت امام هادی (ع) نیز مراسمجمع‌آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان کبودرآهنگ برگزار و مبلغ قابل توجهی جمع‌آوری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.